تاريخ : | | نویسنده : barg-news
در زندگي امروز نمي‌توان فشارهاي روحي و رواني حاصل از وقايع روزمره زندگي را بطور كل حذف و كنار گذاشت. بهتر است راه‌هاي مواجهه و مقابله با آنها را آموخت تا شدت نيافته و به افسردگي و درماندگي تبديل نشوند.

به گزارش ايسنا، نويسنده‌ي وبلاگ "آفتاب سبز" به نشاني http://aftabesabz.parsiblog.com نوشته است: رمز كاهش فشار رواني اين است كه ياد بگيريد از نظر احساسي و عاطفي چگونه در زمان حال زندگي كنيد.

داشتن اعتقادات مذهبي از اين بابت لازم ومؤثر است كه به نظر پزشكان آرامبخش‌ترين آيين مذهبي هنگامي است كه هر روز صبح عبادت كنيد و نماز بخوانيد.

اين موضوع به اثبات رسيده كه عبادت و راز و نياز با پروردگار تاثير هورمورن‌هاي توليد فشار رواني همچون آدرنالين و نور آدرنالين را در بدن تقليل مي‌دهد.

در ادامه به راهكارهايي ساده براي كاهش فشارهاي روحي و رواني و حفظ بهداشت رواني اشاره شده كه عبارتند از: « با صرف غذا آرامش بيابيد»، « از خود سه سوال بپرسيد : آيا اين موضوع مهم است؟ آيا واكنش من در مقابل مساله به جا و مناسب است؟ و ...»، «با دويدن از بار مشكلاتتان بكاهيد.»،‌ « ديدگاه‌هاي خودتان را بررسي كنيد.»، « نفس‌هاي عميق بكشيد.»، «خنده كنان تنش زدايي كنيد.» و ... .

رپورتاژ
شناخت کلی از محصولات فلزی و انواع آن
همه چیز درباره جراحی زیبایی بینی
جراحی زیبایی سینه و پروتز
جشن عروسی
دوربین مداربسته دیجی همکار
آیا گنج یاب ها شبیه فلزیاب و طلایاب هستند؟ - شرکت فلزیاب تیوا
خدمات برش لیز
رفع جای جوش صورت با سابسیژن
میز و صندلی تالاری
لیپوماتیک
پذیرش مقاله در مجلات معتبر ISI و اسکوپوس
پاسخ به 7 سوال رایج در مورد عصب کشی دندان
چاپ کتاب در یک ماه با هزینه زیر یک میلیون تومان
چگونه راننده دینگ شویم؟
طرز تهیه روغن خراطین
زمان دقیق شرف الشمس در سال ۹۷ چه زمانی است؟
تاریخچه تغییر سرمربی در تیم استقلال تهران
انجام پایان نامه مدیریت
فروشگاه اسباب بازی بازیجو
نمایندگی برندها در ایران

لینک های مفید
آموزش مجازی | تور مسافرتی | خودرو | تور استانبول |

قدرت گرفته از : پانا بلاگ


.: :.